Audials Wishlist Community Schlager Liste User login Username Username: * Password Password: * Sign up Facebook Connect
Download Schlager Liste by rauno Genres:Oldies 01/04/2012 Average: 0 No votes yet Download Audials Windows software provides your desired music You can use this Wishlist from the Community with the installed Windows software Audials One only. Find out more about Audials One now, purchase the full version, and, with this Wishlist, get your favorite music this very day! Info Download Wishlist Schlager Liste and use it with installed Audials software 287 total wishes Downloaded 343 times Pur Achim Reichel Susan Schubert Roger Whittaker Alpenrebellen Marianne Rosenberg Marianne Rosenberg - Der Hitmix Marianne Rosenberg - Marleen Marianne Rosenberg - Just When I Thought We Said Goodbye Peter Maffay Peter Maffay - Children of the World Peter Maffay - Charly's Leute Peter Maffay - Der Wind erzĂ€hlt ein Lied Peter Maffay - Du Bist Anders Peter Maffay - Du Peter Maffay - Du hattest keine TrĂ€nen mehr Peter Maffay - Ein Bild kann nicht lachen so wie Du Peter Maffay - Frieden Peter Maffay - Josie Peter Maffay - Samstag Abend In Unserer Strasse Peter Maffay - So Bist Du Peter Maffay - Steppenwolf Peter Maffay - Und es war Sommer Peter Maffay - Wo steht das geschrieben? Helene Fischer Helene Fischer - Mitten Im Paradies Roy Black Roy Black - Das Madchen Carina Roy Black - Ganz In Weiss Roy Black - Il Silenzio Roy Black - La Paloma Roy Black - Capri Fischer Muenchener Freiheit Muenchener Freiheit - So Lang Man Traume Noch Leben Kann Bata Ilic Bata Ilic - Ich Hab' Noch Sand In Den Schuh'n Bata Ilic - Michaela Bata Ilic - Schwarze Madonna Ricky King Ricky King - Romantic Gitar Ricky King - The Power Of Love Ricky King - Words Ricky King - Strangers in the Night Ricky King - Schiwago-Melodie Ricky King - Samba-Pa-Ti Ricky King - Sommerwind Ricky King - Moon River Ricky King - Medley: The Sound of Silence Ricky King - Le reve Ricky King - La Paloma Ricky King - Hey Jude Ricky King - Doctor Zhivago - Main Theme Ricky King - Das Lied vom Tod Ricky King - Ave Maria Ricky King - Apache Hohner - Mir Kumme Mit Allemann Vorbei Hohner - Mir kumme mit allemann vorbei (Festpiraten) Hohner - Sansibar Hohner - Viva Colonia Hohner - Wann Dann Drafi Deutscher Hohner Drafi Deutscher - Cinderella Baby Drafi Deutscher - Heute male ich dein Bild, Cindy Lou (The Birds And The Bees) Drafi Deutscher - Marmor Stein Eisen Bricht Drafi Deutscher - Marmor,Stein und Eisen Bricht (Neuaufnahme) Drafi Deutscher - Nimm mich so, wie ich bin Drafi Deutscher - Shake Hands Drafi Deutscher - Welche Farbe hat die Welt Wencke Myhre - Er Hat Ein Knallrotes Gummiboot Wencke Myhre - Vergeben, vergessen (Es ist nicht vorbei) Wencke Myhre Wind Wind - Boney M. Medley Wind - Kumbaya Wind - Traume Sind Fur Alle Da Juliane Werding - Am Tag, als Conny Kramer starb Juliane Werding - Am Tag, als Conny Kramer starb (The Night They Drove Old Dixie Down) Juliane Werding Duane Eddy Duane Eddy - Peter Gunn Duane Eddy - Rebel Rouser Michael Holm Michael Holm - Hitmix Michael Holm - Trnen Lgen Nicht Peter Orloff Peter Orloff - Manuela Peter Orloff - Medley Peter Orloff - Schlagerparty Peter Alexander - Aus Böhmen kommt die Musik Peter Alexander - Delilah Peter Alexander - Die kleine Kneipe Peter Alexander - Die kleine Kneipe ('T kleine CafĂ© an de Havn) Peter Alexander - Feierabend Peter Alexander - Ich zĂ€hle tĂ€glich meine Sorgen Peter Alexander - Sehnsuchtsmelodie Peter Alexander - Und manchmal weinst du sicher ein paar TrĂ€nen Peter Alexander - Wenn auch die Jahre vergeh'n (Some Broken Hearts Never Mend) Peter Alexander Schuerzenjaeger Karel Gott Karel Gott - Das Lied der Arche Noah Karel Gott - FĂŒr immer jung (Forever Young) Karel Gott - Lady Carneval Karel Gott - Was Damals War Munchner Freiheit Munchner Freiheit - Ohne Dich Munchner Freiheit - Solang' man TrĂ€ume noch leben kann (Version 2) puhdys puhdys - 1984 puhdys - 1992 (The Lords) puhdys - Alles hat seine Zeit puhdys - Alles War So Neu puhdys - AlptrĂ€ume (Live) puhdys - Alt Wie Ein Baum (Instrumental) puhdys - Alt Wie Ein Baum '99 puhdys - Am Abend mancher Tage puhdys - An den Ufern der Nacht puhdys - Auf in's neue Jahrtausend puhdys - August 2002 puhdys - Bauernhochzeit puhdys - Bis Ans Ende Der Welt (Live) puhdys - Blind geboren puhdys - Born to Be Wild puhdys - But Not For Ever puhdys - Bye Bye Love puhdys - Damals in Berlin puhdys - Das Buch puhdys - Das MĂ€rchen puhdys - Death of a Clown puhdys - Deine Worte sind stumm puhdys - Der AuĂenseiter puhdys - Der König puhdys - Der Sonne entgegen puhdys - Der TeddybĂ€r puhdys - Der Traum puhdys - Der Trinker puhdys - Deutschland, Deutschland puhdys - Die Boote der Jugend puhdys - Die ganze Nacht puhdys - Die Show muĂ weitergehen puhdys - Die WĂ€rme der Nacht puhdys - Dieser Tag gehört Dir puhdys - Do You Want to Dance puhdys - Doch die Gitter schweigen puhdys - Donna puhdys - Du hast Schuld puhdys - Eine Frei Erfundene Geschichte puhdys - Einsamkeit puhdys - Erinnerung puhdys - Es ist schön ein Mensch zu sein puhdys - Es war einmal puhdys - Far From Home puhdys - Feige, geil und gnadenlos puhdys - Fern von zu Haus puhdys - Finde Den Weg Durch's Feuer puhdys - Flieg mit mir puhdys - Flieg, Vogel, flieg puhdys - Frei wie der Wind puhdys - FĂŒr Die Muttis Einen BlumenstrauĂ puhdys - Gedanken puhdys - Geh Dem Wind Nicht Aus Dem Wege puhdys - Geh zu ihr puhdys - Gitter Schweigen puhdys - Hafenlied puhdys - Halbzeit puhdys - Harley-Traum puhdys - He John puhdys - Herbstwind puhdys - Hey, Wir Woll'n Die Puhdys Sehn (Der Sporthymnenmix) puhdys - Highway Star puhdys - Hinterhergeweint puhdys - Hiroshima puhdys - Höhenflug puhdys - Hören und Sehen puhdys - I Need Your Love Tonight puhdys - Ich bin der liebe Gott puhdys - Ich hab' ein GefĂŒhl puhdys - Ich leb' noch puhdys - Ich war mal ein Indianer puhdys - Ich will dich wiedersehen puhdys - Ich will nicht vergessen puhdys - Ikarus puhdys - Ikarus II puhdys - I'm Gonna Love You Too puhdys - Im Nebelmeer puhdys - Jahreszeiten puhdys - Jenny puhdys - Journey To The Centre Of The World puhdys - Keine Meile tut mir leid puhdys - Keinen Tag bereut puhdys - Kinder puhdys - Kleiner Planet puhdys - Kommen und Gehn puhdys - Konigin puhdys - Lady in Black puhdys - LaĂ das puhdys - LaĂ mich wie ich bin puhdys - LaĂ uns den Rest bewahrn puhdys - Leben ist kurz puhdys - Leere HĂ€nde puhdys - Leise weht der Wind (Weihnachtslied) puhdys - Lichtermeer puhdys - Liebe Pur puhdys - Lied fĂŒr Anja puhdys - Lied fĂŒr einen Fan (Zum Andenken an Simone) puhdys - Lolita puhdys - Lovedreams puhdys - Lovedreams (Von der Liebe Ein Lied) puhdys - Magisches Licht (Dieter Birr Solo) puhdys - Make Love not War puhdys - Manchmal im Schlaf puhdys - Marathon puhdys - Mean Woman Blues puhdys - Medley (Am Fenster+Der blaue Planet+Sehnsucht+Kling Klang+TV- Show+Melanie+Zeit die nie vergeht+Jugendliebe+Bataillon d'Amour+Casablanca) puhdys - Mein Elixier puhdys - Mein Herz soll ein Wasser sein puhdys - Mein zweites Leben puhdys - Melanie puhdys - Neue Helden puhdys - Nie getraut puhdys - Göttin der Nacht (Dieter Hertrampf Solo) puhdys - Mann im Mond puhdys - Nie wieder werd ich weinen um Dich puhdys - Normales GlĂŒck puhdys - November im Mai puhdys - Ohne Schminke puhdys - Perlenfischer puhdys - Prison Walls Are Silent puhdys - Reise zum Mittelpunkt der Erde puhdys - Rockerrente (Puhdys mit Helga Hahnemann) puhdys - SĂ€beltanz puhdys - Song For Generations puhdys - Stones puhdys - The Times I've Cried For You puhdys - Wenn Ein Mensch Lebt puhdys - Wenn TrĂ€ume sterben puhdys - Who'll Stop the Rain puhdys - Wir laufen unserem GlĂŒck hinterher puhdys - ZeitenĂ€ndern sich puhdys - Weit so weit puhdys - Was vom Leben bleibt puhdys - Unser Lied Ist Euer Schrei puhdys - Teenage Wasteland puhdys - Summertime Blues puhdys - Sterne verspĂ€ten sich nie puhdys - Sommernacht puhdys - So nah am Leben, nah am Tod puhdys - Sheila puhdys - Sehnsucht puhdys - Schlafe ein und fang die TrĂ€ume puhdys - Schlaf mit mir puhdys - Rock'n'Roll ist mein Begleiter puhdys - Poor Boy puhdys - Niemand wird so wieder werden puhdys - Morgengrauen puhdys - Leck mich am Arsch Lale Andersen - Wie Einst Lili Marleen Lale Andersen - Ein Schiff Wird Kommen Lale Andersen StS - Furstenfeld StS Truck stop Bruce Low Bruce Low - Heimat Deine Sterne Bruce Low - Oh, my darling Caroline Bruce Low - Und Es Weht Der Wind Siw Malmkvist Siw Malmkvist - Kusse Nie Nach Mitternacht Siw Malmkvist - Liebeskummer Lohnt Sich Nicht Siw Malmkvist - Der Mann Ist Alright Siw Malmkvist - Carneval In Caracas Rita Pavone Rita Pavone - Arrivederci Hans Rita Pavone - Corazon Katja Ebstein Katja Ebstein - Abschied Ist Ein Bisschen Wie Sterben. Katja Ebstein - Wunder Gibt Es Immer Wieder Katja Ebstein - The Star of Mykonos Scooter Vs. Status Quo Frank Schobel Peter Cornelius Peter Cornelius - Du Entschuldige I Kenn' Di Rudi Carrell Rudi Carrell - Wann wirdâs mal wieder richtig Sommer Erik Silvester Erik Silvester - Zucker Im Kaffee