Audials Wishlist Community Meine Wunschliste User login Username Username: * Password Password: * Sign up Facebook Connect
Download Meine Wunschliste by angeldream72 Genres:Schlager 12/10/2011 Average: 2.5 2.5(2 votes) Download Audials Windows software provides your desired music You can use this Wishlist from the Community with the installed Windows software Audials One only. Find out more about Audials One now, purchase the full version, and, with this Wishlist, get your favorite music this very day! Info Download Wishlist Meine Wunschliste and use it with installed Audials software 222 total wishes Downloaded 585 times Vivian Lindt Angelika Milster Andreas Fulterer - Allein Andreas Fulterer - Bis Nächstes Mal Andreas Fulterer - Das Mit Dir Andreas Fulterer - Denn Noch Immer Schlaegt Mein Herz Andreas Fulterer - Du Stehst Hinter Meinen Trumen Andreas Fulterer - Nur Du Jens Bogner - Es Fuehlt Sich Gut An Jens Bogner - Nachts wenn der Tag beginnt Jens Bogner - Manchmal kommt es anders als man denkt Jens Bogner - Bring Lisa mit Jens Bogner - Bis Morgen Jens Bogner - Sag Ich Nein Sagst Du Ja Jens Bogner - Sag Jetzt Lieber Nichts Jens Bogner - Unbekannt Verzogen Jens Bogner - Wer kann Frauen verstehen Jens Bogner - Wer liebt der lebt Vivian Lindt - Die Zeit mit Dir Vivian Lindt - Doch Du Warst Da Vivian Lindt - Begrab' Meine Liebe Vivian Lindt - Du tust mir gut Vivian Lindt - Glaub' bloss nicht dass ich wein' Vivian Lindt - Moechte bei dir sein Vivian Lindt - Nimm' mich mit Vivian Lindt - Und Trotzdem Liebe Ich Dich Vivian Lindt - Wenn Du Willst Dass Ich Dich Will Vivian Lindt - Wie Ein Bumerang Vivian Lindt - Wenn Du Dich Traust Michael Heck - Du Bist Nicht Allein Michael Heck - Ich spür, dass Weihnachten ist Bruno Mars - Marry You '11 Bruno Mars - Nothin' On You Bruno Mars - Our First Time Semino Rossi - Aber Du Machst Mein Glück Vollkommen Semino Rossi - Allein Die Liebe Zählt Im Leben Semino Rossi - Einmal ja gesagt– für immer ja gesagt Semino Rossi - Lass meine Arme dein Zuhause sein Semino Rossi - Die Zeit ist reif Semino Rossi - Ja - ich würde es immer wieder tun Semino Rossi - Du bist der Stern Semino Rossi - Du bist so schön Semino Rossi - Niemand kann uns das je nehmen Semino Rossi - Denn immer gibt's ein Erstes mal Semino Rossi - Leg mir Dein Herz in die Hände Semino Rossi - Wie soll ich leben (ohne Dich) G.G. Anderson - Wenn Du die Liebe suchst G.G. Anderson - Man Lebt Doch Nur Einmal G.G. Anderson - Wenn Du einen Engel fliegen siehst G.G. Anderson - Bitte küß doch nicht den Schneemann G.G. Anderson - Du bist mein Weihnachtsstern Oliver Thomas - Beruehr mich verfuehr mich Oliver Thomas - Du wirst lachen ich wein um Dich Oliver Thomas - Ich Hab Noch Nie So Geliebt Oliver Thomas - Ich Will Oliver Thomas - Irgendwann Irgendwie Irgendwo Oliver Thomas - Schreib Deinen Namen An Die Tuer Oliver Thomas - Zusammen geh'n Leonard - Angelina Lass Ihn Gehn Leonard - Auch Beim Zweiten Mal Tat's Noch Weh Leonard - Aufwiedersehen Und Goodbye Leonard - Davon Traeume Ich Leonard - Die Sehnsucht Die Nach Dir Ruft Leonard - Du Bist Das Leben Leonard - Du Gibst Der Liebe Ein Gesicht Leonard - Du ich brauch' Dich Leonard - Ein Kleines Bisschen Fehlt Leonard - Engel Der Nacht Leonard - Einmal Im Leben Leonard - Ein Kleines Lied Leonard - Geh' mit Gott aber geh' Leonard - Lache wenn`s zum weinen nicht Leonard - Wann Hab Ich Dich Verloren Leonard - Wenn Du Mich Beruehrst Leonard - Wenn's Dich Nicht Gäb Christian Lais - Als Sie Ging Christian Lais - Der Letzte Kuss Christian Lais - Doch es tut weh Christian Lais - Du Liebst Sein Zweites Gesicht Christian Lais - Erkennst Du Mich Nicht Mehr Christian Lais - Fuer Immer Christian Lais - Heissgeliebt Christian Lais - Ich Geb Uns Nicht Auf Christian Lais - Ich Hab Dich Nie Verloren Christian Lais - Ich Sagte Dir Es Ist Vorbei Christian Lais - Ich Halte Zu Dir Christian Lais - Ich Vermisse Dich Christian Lais - Ihr Ring Liegt Noch Hier Christian Lais - Sie Vergass Zu Verzeihen Christian Lais - Wie Du Christian Lais - Wehrlos Christian Lais - Wir Wär Mein Leben Petra Frey - Bleib noch eine Nacht bei mir Petra Frey - Du bist mein Glück Petra Frey - Du Kannst Nur Einmal Lieben Petra Frey - Du Wohnst In Meinem Herzen Petra Frey - Hey Du Petra Frey - Hey Ich Liebe Dich Petra Frey - Ich Lieb Nur Dich Petra Frey - Irgendwie Irgendwann Petra Frey - Jemand der mich Liebling nennt Petra Frey - Lieb Mich Noch Einmal Petra Frey - Liebe vergeht nichtüber Nacht Petra Frey - Liebst Du Mich Linda Feller - 2 x IST 1 x ZU VIEL Linda Feller - Das Taschentuch Linda Feller - Die Nacht die kommt gehört Dir nicht Linda Feller - Du bist mein Leben Linda Feller - Du Gabst Ihr Deinen Namen Linda Feller - Du kannst nicht kommen und geh'n... Linda Feller - Du tust mir so gut Linda Feller - Du Wirst Immer Ein Teil Von Mir Sein Linda Feller - Du, immer nur du Linda Feller - Er ist so wie Du Linda Feller - Er Muss Mich Wirklich Lieben Linda Feller - Es bleibt die Liebe zu Dir Linda Feller - Geh nicht vorbei Linda Feller - Frag mich nicht Linda Feller - Ich kann ohne dich nicht leben Linda Feller - Ich schenk Dir meine Träume Linda Feller - Ich Schlaf In Deinem T Shirt Linda Feller - Immer Wenn Mein Herz Schlägt Linda Feller - Jetzt lieb ich dich erst recht Linda Feller - Komm herein Linda Feller - Laut ruft mein Herz nach Dir Linda Feller - Lass mich heut' Nacht nicht allein Linda Feller - Männer Leiden Sehr Linda Feller - Mir geht es gut (weil Du mich liebst) Linda Feller - Schau in meine Augen Linda Feller - Was Uns Einmal Wichtig War Linda Feller - Warum g'rade ihn Linda Feller - Wo Dein Herz Zu Hause Ist Frank Lars - Aber Komm Nicht Zurueck Frank Lars - Bitte Nimm Mir Nicht Alles Frank Lars - Bitte verzeih mir Frank Lars - Der Brief Frank Lars - Du Bist So Suess Wenn Du Sauer Bist Frank Lars - Du Liebst Doch Noch Immer Frank Lars - Es Tut Noch Immer Weh Frank Lars - Ich hab dir mein Herz doch ganz gegeben Frank Lars - Ich Hab` Verdammt Noch Mal Frank Lars - Ich Kann Nicht Ohne Dich Frank Lars - Mein Herz Sagt Bleib Frank Lars - Sag` mir warum Frank Lars - Und dann flieg ich mit dir Frank Lars - Warum Bist Du So Gegangen Frank Lars - Warum heut nacht Frank Lars - Was hat er Frank Lars - Weisst Du Was Du Fuer Mich Bist Frank Lars - Wenn ich ein Teufel waer Ronny - Anna Maria Angelika Milster - Er allein Angelika Milster - Es bleibt die Liebe zu Dir Angelika Milster - Gluecklich bin ich nur mit Dir Angelika Milster - Ich Liebe Dich Angelika Milster - Ich Sage Ja Angelika Milster - Immer wenn wir zwei uns lieben Angelika Milster - Jemand liebt Dich Angelika Milster - Komm' lass' uns traeumen Angelika Milster - Mit Dir will ich leben Angelika Milster - Und den Traum gibt es doch Angelika Milster - Und Morgen tut's wieder so weh Angelika Milster - Weil Ich Dich Liebe Angelika Milster - Wenn aus Liebe Sehnsucht wird J - Du Bist Meine Welt J - Es war nur ein Traum Wencke Myhre - Für diesen Mann wollt' ich mal sterben Wencke Myhre - Komm allein Wencke Myhre - Sieben Sekunden Wencke Myhre - Und ich will Liebe Wencke Myhre - Von dir werd ich geliebt Wencke Myhre - Vergeben, vergessen (Es ist nicht vorbei) Wencke Myhre - Willst Du Jetzt Immer Noch Mit Mir Ausgeh'n Wencke Myhre - Wir haben uns Wencke Myhre - Wo bleibt die Zärtlichkeit Calimeros - Das Hätt Ich Nie Gedacht Calimeros - Das Feuer Brennt Noch Immer Calimeros - Das Tut Gut Calimeros - Deshalb lieb' ich Dich Calimeros - Du bist meine grosse Liebe Calimeros - Du hast getanzt heut Nacht Calimeros - Endstation Liebe Calimeros - Ich denke immer nur an dich Calimeros - ICH FÜHL WIE DU Calimeros - Ich bin verloren ohne Dich Calimeros - Ich fühle noch jede Nacht deine Zärtlichkeit Calimeros - Ich Hab Genug Von Deinen Luegen Calimeros - Ich Kann Nicht Sein Ohne Liebe Von Dir Calimeros - Ich komme wieder, wenn Du traurig bist Calimeros - Ich liebe dich von Herzen Calimeros - Ich vertraue Dir weil ich Dich liebe Calimeros - In Deinen Augen Calimeros - Ich Will Fuer Immer Bei Dir Sein Calimeros - Liebe gibt - Liebe nimmt Calimeros - Liebesbriefe Calimeros - Marie der letzte Tanz Calimeros - Manchmal hör ich Deine Stimme Calimeros - Sag mir wo du bist Calimeros - Sand In Den Augen Calimeros - Schau mir in mein Herz Calimeros - Sehnsucht aus Liebe Calimeros - Tanzen Durch Den Sommer Calimeros - Träume bleiben ewig Calimeros - War es nur ein Sommerflirt Calimeros - Was immer Du willst Calimeros - Weil Dich Mein Herz Vermisst Calimeros - Weil du mein Engel und mein Teufel bist Calimeros - Weil Ich Dich Liebe Calimeros - Wenn der Sirtaki erklingt Calimeros - Wie ein Engel auf Erden Calimeros - Zwei kleine Engel Die Cappuccinos - Du bist doch nicht zum Tanzen hier Die Cappuccinos - Eine Nacht Allein Mit Dir Die Cappuccinos - Feuer und Traenen Die Cappuccinos - Hab Dich Im Gefühl Die Cappuccinos - Marie Er Liebt Dich Noch Die Cappuccinos - Sag ihr dass ich sie noch liebe Die Cappuccinos - Schenk mir den letzten Tanz Die Cappuccinos - Ungekuesst Die Cappuccinos - Verzeih Dass Ich Dich Liebe Die Cappuccinos - Wenn Susanna Heimlich Weint Die Cappuccinos - Zum siebten Himmel